Nyomtatás

SAJTÓKÖZLEMÉNY

Változik az ügyfélfogadás rendje A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Baranya Megyei Adó- és Vámigazgatóságának pécsi, központi ügyfélszolgálata 2017. április 15-étől új ügyfélfogadási rend szerint fogadja az ügyfeleket.

Hétfő: 8.30 – 18.00
Kedd: 8.30 – 12.00
Szerda: 8.30 – 18.00
Csütörtök: 8.30 – 12.00
Péntek: 8.30 – 11.30

Ügyfélfogadási időben intézhető ügyek: általános tájékoztatás, adóhatósági igazolások kiadása, adókártya-ügyintézés , adószám-kiadás magánszemélyeknek és egyablakon kívüli adózóknak, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos tájékoztatás, adatlap-kitöltés, jogviszonnyal kapcsolatos tájékoztatás, a bejelentkező adatlapok feldolgozása, EGYKE adatlaphoz kapcsolódó tájékoztatás, törzsadat-kivonat kiadása, tájékoztatás az adószámla adatairól, adószámla-egyeztetés, adószámla-kivonat kiadása, bevallásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, POS befizetés, működő adóalanyi státusz visszaigazolása, 25 év alattiak 180 napos igazolásának, családi kedvezményes igazolások, földműves igazolások, külföldi közös igazolások kiadása, ügyfélkapu, csekk kiadás, ingyenes nyomtatványok, tájékoztató anyagok kiadása, beadványok átvétele, külföldiek és különös hatásköri adózók ügyintézése.