Értesítjük a Tisztelt lakosságot, hogy a kozármislenyi 256 hrsz-ú út, közterület (mely iskola, óvoda, bölcsőde intézményekhez vezet) még nem kapott utcanevet.

Fentiek következtében az említett utcát rendeletben el kell nevezni, úgy, hogy a rendelet tervezetet társadalmi egyeztetésre kell bocsátani.

Kozármisleny Város Önkormányzata Képviselő-testülete a

Janikovszky Éva utca

elnevezésre tett javaslatot.

Kérjük a Tisztelt lakosságot, hogy amennyiben más javaslattal szeretnének élni, úgy azt tegyék meg legkésőbb 2017. május 28. napjáig az alábbi elérhetőségeken:

- Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vagy

- Kozármislenyi közös Önkormányzati Hivatal (7761 Kozármisleny, Pécsi u. 124.) - Ügyfélszolgálaton

SAJTÓKÖZLEMÉNY

Pécs, 2017. április 27.

Rendkívüli ügyfélfogadás A NAV Baranya Megyei Adó- és Vámigazgatóság pécsi, központi ügyfélszolgálata (Pécs, Rákóczi út 52-56.) a személyijövedelemadó-bevallási és befizetés közelgő határidejére figyelemmel rendkívüli nyitvatartással fogadja az adózókat:

2017. május 2. (kedd) 8:00-18:00
2017. május 3. (szerda) 8:00-18:00
2017. május 4. (csütörtök) 8:00-18:00
2017. május 5. (péntek) 8:00-11:30
2017. május 8. (hétfő) 8:00-18:00
2017. május 9. (kedd) 8:00-18:00
2017. május 10. (szerda) 8:00-18:00
2017. május 11. (csütörtök) 8:00-18:00
2017. május 12. (péntek) 8:00-11:30
2017. május 15. (hétfő) 8:00-18:00
2017. május 16. (kedd) 8:00-18:00
2017. május 17. (szerda) 8:00-18:00
2017. május 18. (csütörtök) 8:00-18:00
2017. május 19. (péntek) 8:00-18:00
2017. május 22. (hétfő) 8:00-18:00

A 06-40-42-42-42-es számon hívható Általános Tájékoztató Rendszer (TCC) munkatársai 2017. május 2-től május 22-ig, munkanapokon 8:30-tól 18:00 óráig, hétvégenként 8:30-tól 13:30-ig, az általános munkarenden túl is fogadják a személyi jövedelemadózással kapcsolatos kérdéseket.

Barlai Krisztina
sajtóreferens
06-30/914-1208

SAJTÓKÖZLEMÉNY

Változik az ügyfélfogadás rendje A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Baranya Megyei Adó- és Vámigazgatóságának pécsi, központi ügyfélszolgálata 2017. április 15-étől új ügyfélfogadási rend szerint fogadja az ügyfeleket.

Hétfő: 8.30 – 18.00
Kedd: 8.30 – 12.00
Szerda: 8.30 – 18.00
Csütörtök: 8.30 – 12.00
Péntek: 8.30 – 11.30

Ügyfélfogadási időben intézhető ügyek: általános tájékoztatás, adóhatósági igazolások kiadása, adókártya-ügyintézés , adószám-kiadás magánszemélyeknek és egyablakon kívüli adózóknak, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos tájékoztatás, adatlap-kitöltés, jogviszonnyal kapcsolatos tájékoztatás, a bejelentkező adatlapok feldolgozása, EGYKE adatlaphoz kapcsolódó tájékoztatás, törzsadat-kivonat kiadása, tájékoztatás az adószámla adatairól, adószámla-egyeztetés, adószámla-kivonat kiadása, bevallásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, POS befizetés, működő adóalanyi státusz visszaigazolása, 25 év alattiak 180 napos igazolásának, családi kedvezményes igazolások, földműves igazolások, külföldi közös igazolások kiadása, ügyfélkapu, csekk kiadás, ingyenes nyomtatványok, tájékoztató anyagok kiadása, beadványok átvétele, külföldiek és különös hatásköri adózók ügyintézése.

SAJTÓKÖZLEMÉNY

Pécs, 2017. április 12.

1 perc figyelem

Betegek gyermekek gyógyítására és állatmenhelyekre szánják a legtöbben adójuk 1 százalékát. A támogatott szervezeteknek óriási segítséget jelentenek az adóforintok, miközben az adózóktól csak néhány perc figyelmet igényel a felajánlás.

Teak